Mariah Careys dotter Monroe är med i reklamfilm – så ser hon ut idag
Mariah Carey, 51, är en av världens mest kända artister och har genom åren släppt hitlåtar som Hero, Without you, Against all odds samt julklassikern All I want for Christmas is you – för att nämna några.
Stjärnan har också varit gift vid två tillfällen. Första gången med dåvarande managern Tommy Mottola för att senare gifta sig med rapparen Nick Cannon, som hon också har två barn med. Tvillingarna Moroccan och Monroe.
Nu gör Monroe modelldebut. Såhär ser 10-åriga dottern ut idag.
FÅ SVERIGES HETASTE NÖJESNYHETER FÖRST: Ladda ned nya Hänt-appen här!
Mariah Carey och Nick Cannons kärlekshistoria
Mariah och Nick träffades under inspelningen av en av Mariahs musikvideos och chockade sedan hela världen när de gifte sig i Bahamas bara några veckor efter att de hade börjat dejta offentligt. Tre år senare fick de tvillingarna Moroccan och Monroe och i boken The Meaning of Mariah Carey avslöjade sångerskan sedan att deras längtan efter barn var en av anledningarna till att de gifte sig så fort.
”Vår längtan efter att få barn blev en naturkraft och varför vi gifte oss så fort”, skrev hon bland annat.
År 2014 valde de dessvärre att gå skilda vägar men fortsatte att vara vänner och ha gemensam vårdnad över sina älskade barn.
Mariah Careys dotter Monroe är med i reklamfilm – så ser hon ut idag
Både Mariah och Nick har varit i rampljuset i många år men nu har familjen fått en ny stjärna i form av dottern Monroe som spelat in sin första reklamfilm för ett barnklädesföretag. I reklamfilmen ger hon liv åt sin tioåriga mamma, Mariahs, inre tankar.
– En dag kommer det att bli annorlunda. Melodierna som bor i mitt huvud… En dag kommer de att ligga högst upp på listan. Låtarna i mitt hjärta kommer att beröra andra miljoner hjärtan. Årets artist, decenniets artist, århundradets artist. Meningen är att inspirera generationer av småtjejer att sjunga. Hur låter den dagdrömmen?, säger hon i reklamfilmen.
Och mamma Mariah gläds med sin dotter att hon nu får förverkliga sina drömma.
– Som liten flicka var jag fast besluten att förverkliga mina drömmar. Som mamma ger det mig så mycket glädje att se mina barn visualisera och utveckla egna drömmar, säger hon till the Busniesswire och fortsätter:
– Vi gjorde den här kampanjen för att vi älskar budskapet, att ge barnen en möjlighet att drömma och gå sin egen väg.
En källa till HollywoodLife säger att Mariah och Nick vet att deras barn är riktigt begåvade och vill inget hellre än att de ska vara glada. Så om musiken gör dem glada, så stöder föräldrarna det.