Romeo Beckham blir ansiktet utåt för Burberrys julkampanj
04 nov, 2014
AvAnaïs González Cruz
Vanligtvis är det hans föräldrar som står i rampljuset. Men nu är det dags för Romeo att pryda modetidningarna: "Han har charm, stil och en härlig energi".
Annons
Mamma Victoria och pappa David syns ofta på tidningsomslag och i stora modekampanjer. Nu är det dags för Romeo, 12 att stå i rampljuset.
Parets son ska nämligen fronta klädmärket Burberrys julkampanj.
Men det här är inte första gången som Romeo agerar modell. Tidigare i år fotograferades han tillsammans med modellen Cara Delevingne i en kampanj för Burberrys vår- och sommarkollektion.
DIREKTRAPPORTERING
Hänt Direkt- Senaste nyttfrån nöjesvärlden
Annons
Och det brittiska klädmärket verkar mer än nöjda med Romeos insatser hittills.
– Det är en fortsatt stor glädje att jobba med Romeo. Han har charm, stil och en härlig energi. Jag är så glad att han är huvudpersonen i vår julkampanj, säger Christopher Baily, chefsdesigner på Burberry, enligt Daily Mail.
Annons